מורה שני בכיתה
אקדמיה-כיתה: שותפות לחיזוק הוראה
הסטודנטים הם שותפים מלאים בעבודת צוות בית הספר
למידה משמעותית דורשת שינוי ומשמעות

אקדמיה-כיתה

תוכנית "אקדמיה-כיתה" מציבה לעצמה יעד של  חיזוק השותפות בין האקדמיה לבין בתי הספר והמחוזות.

מטרת התוכנית היא לתת מענה לשלושה אתגרים מרכזיים:

  1. קידום למידה משמעותית בכיתות על ידי הוראה של שני מבוגרים באותה עת;
  2. שיפור ההכשרה של סטודנטים להוראה ושל הפיתוח המקצועי של המורים המנוסים;
  3. פיתוח של מסלולי קריירה בשלבים שונים: החל בסטודנט, עבור במתמחה וכלה במורה מכשיר סטודנטים ובמדריך פדגוגי מטעם המוסד האקדמי.

התוכנית פועלת כיום ב-27 מוסדות מכשירים ובעשרה סמינרים חרדיים, ומשתתפים בה כ-1800 סטודנטים להוראה בכ-350 מוסדות חינוך שונים.

לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ח של "אקדמיה-כיתה", ולקראת כניסה של 2500 סטודנטים לשותפות בין האקדמיה לשדה, סרטון שמתמקד בסטודנטים שהתנסו בתוכנית במהלך שנת תשע"ז.
בסרטון 5 סטודנטים שהתמודדו עם כניסה לגן או לכיתה בפעם הראשונה כמורה שני בכיתה, והסיפורים מרגשים הכרוכים בהתנסותם.

"לא בשמיים היא"

שנה ראשונה באקדמיה

academia10
academia7
academia3
academia4
academia8
academia5
academia1