אקדמיה כיתה
  • דף בית
  • על אודות
    • מהי התכנית
    • בעלי תפקידים
    • ועדת היגוי
    • השותפים שלנו
    • מסמך מדיניות
    • דרכי תקשורת והגעה
  • נושאי ליבה
    • מסמכי מדיניות
    • התנסות מעשית
    • סרטוני מושגים בהוראה
    • הוראה בצמד Co-Teaching
    • פיתוח מקצועי
    • אתיקה מקצועית
    • שותפות
    • תיאום ציפיות
    • חדר המורים ותרבות הארגון
    • הבניית תפקידים
    • משוב והערכה
    • PDS
    • מחקר
  • תכניות
    • "סמינר כיתה"
    • "אקדמיה-גן"
    • "קיימות על שביל ישראל" – Earth Right
    • "שישה ימים ויום"
    • "לא בשמיים היא" (דברים ל', 12)
  • אירועים חשובים
    • ימי למידה מקוונים בנושא: השטחת העקומה והעמקת הפערים בצל הקורונה
    • קהילת אקדמיה-כיתה 3/9/2019
  • גלריה
    • תצוגת כרזות – בית ברל
  • שאלות ותשובות
  • דף בית
  • על אודות
    • מהי התכנית
    • בעלי תפקידים
    • ועדת היגוי
    • השותפים שלנו
    • מסמך מדיניות
    • דרכי תקשורת והגעה
  • נושאי ליבה
    • מסמכי מדיניות
    • התנסות מעשית
    • סרטוני מושגים בהוראה
    • הוראה בצמד Co-Teaching
    • פיתוח מקצועי
    • אתיקה מקצועית
    • שותפות
    • תיאום ציפיות
    • חדר המורים ותרבות הארגון
    • הבניית תפקידים
    • משוב והערכה
    • PDS
    • מחקר
  • תכניות
    • "סמינר כיתה"
    • "אקדמיה-גן"
    • "קיימות על שביל ישראל" – Earth Right
    • "שישה ימים ויום"
    • "לא בשמיים היא" (דברים ל', 12)
  • אירועים חשובים
    • ימי למידה מקוונים בנושא: השטחת העקומה והעמקת הפערים בצל הקורונה
    • קהילת אקדמיה-כיתה 3/9/2019
  • גלריה
    • תצוגת כרזות – בית ברל
  • שאלות ותשובות
אקדמיה כיתה
  • דף בית
  • על אודות
    • מהי התכנית
    • בעלי תפקידים
    • ועדת היגוי
    • השותפים שלנו
    • מסמך מדיניות
    • דרכי תקשורת והגעה
  • נושאי ליבה
    • מסמכי מדיניות
    • התנסות מעשית
    • סרטוני מושגים בהוראה
    • הוראה בצמד Co-Teaching
    • פיתוח מקצועי
    • אתיקה מקצועית
    • שותפות
    • תיאום ציפיות
    • חדר המורים ותרבות הארגון
    • הבניית תפקידים
    • משוב והערכה
    • PDS
    • מחקר
  • תכניות
    • "סמינר כיתה"
    • "אקדמיה-גן"
    • "קיימות על שביל ישראל" – Earth Right
    • "שישה ימים ויום"
    • "לא בשמיים היא" (דברים ל', 12)
  • אירועים חשובים
    • ימי למידה מקוונים בנושא: השטחת העקומה והעמקת הפערים בצל הקורונה
    • קהילת אקדמיה-כיתה 3/9/2019
  • גלריה
    • תצוגת כרזות – בית ברל
  • שאלות ותשובות
  • דף בית
  • על אודות
    • מהי התכנית
    • בעלי תפקידים
    • ועדת היגוי
    • השותפים שלנו
    • מסמך מדיניות
    • דרכי תקשורת והגעה
  • נושאי ליבה
    • מסמכי מדיניות
    • התנסות מעשית
    • סרטוני מושגים בהוראה
    • הוראה בצמד Co-Teaching
    • פיתוח מקצועי
    • אתיקה מקצועית
    • שותפות
    • תיאום ציפיות
    • חדר המורים ותרבות הארגון
    • הבניית תפקידים
    • משוב והערכה
    • PDS
    • מחקר
  • תכניות
    • "סמינר כיתה"
    • "אקדמיה-גן"
    • "קיימות על שביל ישראל" – Earth Right
    • "שישה ימים ויום"
    • "לא בשמיים היא" (דברים ל', 12)
  • אירועים חשובים
    • ימי למידה מקוונים בנושא: השטחת העקומה והעמקת הפערים בצל הקורונה
    • קהילת אקדמיה-כיתה 3/9/2019
  • גלריה
    • תצוגת כרזות – בית ברל
  • שאלות ותשובות
פיתוח מקצועי
ראשי » נושאי ליבה » פיתוח מקצועי
  • The Effect of the Teachers Training Model "Academy-Class" on the Teacher Students Professional Development from Students Perspectives, March 2017
  • "אקדמיה-כיתה" - בשׂורה חדשה או "עוד מאותו דבר"? ד"ר מיכל שני, ד"ר פנינת טל, פרופ׳ אילנה מרגולין, אפריל 2015
  • הכרה חמה במורים: לקראת למידה משמעותית של מורים במסגרת רפורמת "אקדמיה-כיתה" ד"ר שירה סופר-ויטל, ד"ר איריס טבק, אפריל 2015
  • דמות הבוגר במכללות להכשרת מורים בהתאם לתוכנית להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21, חשוון תשע"ג, אוקטובר 2012
  • קווים מנחים לפיתוח מקצועי, תשע"ה, תשע"ו
  • מתווה השתלמות מנהלים "אקדמיה-כיתה", 30 באוגוסט 2015
  • מתווה השתלמות משותף למורים מכשירים, מורים חונכים ומלווים, 30 באוגוסט 2015
  • פיתוח מקצועי בית-ספרי
ליצירת קשר
טלפון : 03-6901467
פקס: 03-6901478

Email: aclass@macam.ac.il

איך מגיעים אלינו
על התכנית

תוכנית "אקדמיה-כיתה" מציבה לעצמה יעד של חיזוק השותפות בין האקדמיה לבין בתי הספר והמחוזות. למידע נוסף

זכויות יוצרים לשימוש באתר
כל הזכויות שמורות למכון מופ"ת 2019
גלילה לראש העמוד