אקדמיה כיתה
  • דף בית
  • עלינו
    • מהי התכנית
    • בעלי תפקידים
    • ועדת היגוי
    • מסמכי מדיניות / קולות קוראים
    • דרכי תקשורת והגעה
  • תכנים
    • ימי עיון
      • ימי למידה מקוונים בנושא: השטחת העקומה והעמקת הפערים בצל הקורונה
      • יום למידה בנושא פיתוח מקצועי
    • סרטונים ומושגים בהתנסות בהוראה
    • הוראה בצמד Co-Teaching
    • משוב והערכה
    • מחקרים ומאמרים
  • מודלים ייחודיים
    • "סמינר כיתה"
    • "אקדמיה-עיר"
  • שאלות ותשובות
  • דף בית
  • עלינו
    • מהי התכנית
    • בעלי תפקידים
    • ועדת היגוי
    • מסמכי מדיניות / קולות קוראים
    • דרכי תקשורת והגעה
  • תכנים
    • ימי עיון
      • ימי למידה מקוונים בנושא: השטחת העקומה והעמקת הפערים בצל הקורונה
      • יום למידה בנושא פיתוח מקצועי
    • סרטונים ומושגים בהתנסות בהוראה
    • הוראה בצמד Co-Teaching
    • משוב והערכה
    • מחקרים ומאמרים
  • מודלים ייחודיים
    • "סמינר כיתה"
    • "אקדמיה-עיר"
  • שאלות ותשובות
אקדמיה כיתה
  • דף בית
  • עלינו
    • מהי התכנית
    • בעלי תפקידים
    • ועדת היגוי
    • מסמכי מדיניות / קולות קוראים
    • דרכי תקשורת והגעה
  • תכנים
    • ימי עיון
      • ימי למידה מקוונים בנושא: השטחת העקומה והעמקת הפערים בצל הקורונה
      • יום למידה בנושא פיתוח מקצועי
    • סרטונים ומושגים בהתנסות בהוראה
    • הוראה בצמד Co-Teaching
    • משוב והערכה
    • מחקרים ומאמרים
  • מודלים ייחודיים
    • "סמינר כיתה"
    • "אקדמיה-עיר"
  • שאלות ותשובות
  • דף בית
  • עלינו
    • מהי התכנית
    • בעלי תפקידים
    • ועדת היגוי
    • מסמכי מדיניות / קולות קוראים
    • דרכי תקשורת והגעה
  • תכנים
    • ימי עיון
      • ימי למידה מקוונים בנושא: השטחת העקומה והעמקת הפערים בצל הקורונה
      • יום למידה בנושא פיתוח מקצועי
    • סרטונים ומושגים בהתנסות בהוראה
    • הוראה בצמד Co-Teaching
    • משוב והערכה
    • מחקרים ומאמרים
  • מודלים ייחודיים
    • "סמינר כיתה"
    • "אקדמיה-עיר"
  • שאלות ותשובות
מחקרים ומאמרים
ראשי » תכנים » מחקרים ומאמרים
  • האתיקה של ההתנסות המעשית בתוכנית "אקדמיה-כיתה", גיל חדש
  • ההתנסות המעשית בתהליך ההכשרה להוראה: דגמים ונתונים, הכינה: פרופ' דיצה משכית, יום רביעי, י"ד בתמוז תשע"ו, 20 ביולי 2016 ילדים מכינים אוכל בגן
  • כישורי עבודה שיתופית (קולבורציה): מבט מחקרי/ ד"ר איתי אשר
  • למה אנחנו נכשלים בעבודה שיתופית?/ ד"ר איתי אשר
  • שביעות הרצון של סטודנטים אשר מתנסים בהוראה לפי דגם ה-PDS מהעבודה המעשית ומהגורמים המעורבים בה/ ראיד זידאן, סלמאן עליאן
  • "הקשר המתוק": סטודנטים מספרים על שיתופיות ועבודת צוות במסגרת התנסותם המעשית ב-PDS/ בלהה בשן, רחל הולצבלט
  • The Effect of the Teachers Training Model "Academy-Class" on the Teacher Students Professional Development from Students Perspectives, March 2017
  • "אקדמיה-כיתה" - בשׂורה חדשה או "עוד מאותו דבר"? ד"ר מיכל שני, ד"ר פנינת טל, פרופ׳ אילנה מרגולין, אפריל 2015
  • הכרה חמה במורים: לקראת למידה משמעותית של מורים במסגרת רפורמת "אקדמיה-כיתה" ד"ר שירה סופר-ויטל, ד"ר איריס טבק, אפריל 2015
  • דמות הבוגר במכללות להכשרת מורים בהתאם לתוכנית להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21, חשוון תשע"ג, אוקטובר 2012
  • קווים מנחים לפיתוח מקצועי, תשע"ה, תשע"ו
  • מתווה השתלמות מנהלים "אקדמיה-כיתה", 30 באוגוסט 2015
  • מתווה השתלמות משותף למורים מכשירים, מורים חונכים ומלווים, 30 באוגוסט 2015
  • פיתוח מקצועי בית-ספרי
  • הוראה בצמד Co-Teaching
  • משוב והערכה
  • מחקר
ליצירת קשר
טלפון : 03-6901467
פקס: 03-6901478

Email: aclass@macam.ac.il

איך מגיעים אלינו
על התכנית

תוכנית "אקדמיה-כיתה" מציבה לעצמה יעד של חיזוק השותפות בין האקדמיה לבין בתי הספר והמחוזות. למידע נוסף

זכויות יוצרים לשימוש באתר
כל הזכויות שמורות למכון מופ"ת 2019
גלילה לראש העמוד