ב"הוראה בצמד" לוקחים חלק מורה מכשיר ותיק וסטודנט מתלמד. המורה הוותיק מנוסה ומוכשר במיוחד (expert), והצעיר, סטודנט מתלמד (novice) המתכשר להוראה. הסטודנט משתלב בהדרגה בפעילויות של צפייה, סיוע והוראה פרטנית עד להוראה מלאה בצמד עם המורה המכשיר.
(מתוך: "אקדמיה-כיתה" שותפות לחיזוק ההוראה – מסמך מדיניות מסכם של צוות החשיבה, 2014, עמ' 10)
- הוראה בצמד 2019 (מצגת)
- הוראה בצמד 2019
- הוראה בצמד בשפה הערבית
- הוראה בצמד - נייר עמדה מסכם של צוות החשיבה, אדר תשע"ז, מרץ 2017
- הוראה משותפת (Co-Teaching) - כולל כתוביות הדרכה סרטון, פורסם 27 באוגוסט 2015
- הוראה משותפת (Co-Teaching) - ללא כתוביות הדרכה, פורסם 27 באוגוסט 2015
- הוראה בקו "מורה-מתמחה", ד"ר פלורה מור
- דוגמאות נלוות למצגת הוראה בקו "מורה-מתמחה", ד"ר פלורה מור
- "מודל השותפות - עמיתות בחינוך (PDS)", כתב העת: "דפים" גיליון 56
- רפורמה בהכשרת מורים: שני מורים בכיתה, ד"ר שרה זילברשטרום, ד"ר דליה עמנואל, אסתי פיירסטיין, 2 ביולי 2015
- ניהול שותפות - מסגרות ותהליכים במחוז הצפון, 29 בדצמבר 2015, י"ז טבת תשע"ו
חומרים בנושא:
Continuum of co-teaching implementation: Moving from traditional student teaching to co-teaching
ינואר 7, 2018
Continuum of co-teaching implementation: Moving from traditional student teaching to co-teaching Megan Guise*, Mireille Habib, Krystal Thiessen, Amy Robbins a b s t r a
רפורמה בהכשרת מורים: מודלים בשותפויות אקדמיות בית ספרתיות והוראה בצמד (הוראה שיתופית)
יולי 7, 2014
רפורמה בהכשרת מורים: מודלים בשותפויות אקדמיות בית ספרתיות והוראה בצמד (הוראה שיתופית) מוגש למשרד החינוך, מידענות מחקרית: דזירה פז סיכום קצר של מאפייני מפתח של