מתווי הנחיה באמצעות חקר הפרקטיקה שפותחו במעבדה ארצית – מרחב להדרכה פדגוגית. המעבדה פעלה במטרה לפתח ידע פרופסיונלי למובילות אקדמיות-פדגוגיות, לצורך קידום ההתפתחות המקצועית בגישת
ערכה לניהול שיח ודיון בנושא זהותה המקצועית של המורה המכשירה על תפקידיה השונים רכיב ההתנסות הקלינית מהווה ציר מרכזי במתווה החדש להכשרה להוראה (ודמני וענבר,
בערכה זו מאמר ערוך תוכן בנושא ההדרכה הפדגוגית של סטודנטים להוראה הנמצאים בהתנסות הקלינית. המאמר מציג ניתוח תוכן מקיף על בסיס הספרות העדכנית מהשנים האחרונות.